RecebinEsrasi Zhrcls annelik çok kutsal bişey bence❣️hepsi gececek ve hayırla evlatlarımızı alacaz inşallah kucağımıza inanıyorum😍
Zhrcls RecebinEsrasi oyle tabikide canim kucagimiza bi alalim butun acilari unuturuz rabbim cabucak ve saglikla kucagimiza almayi nasip etsin bugun dua edin bana da dogurayim artik🤣🤣
Neslihankyvn Ben 1ay önce Mamaklıydım şimdi Şereflikkoçhisarlı olduk😇 Tıpfakultesi cebeci hastahanesinde kontrollerime devam ediyorum 33+4üz kızımızla💗
[silindi] Neslihankyvn Merhaba😊 ben de 9. Haftamdayım ve takibime tıp fakültesinde başladım henüz iki kere gittim. Sizin baya ilerlemiş hamileliğiniz hastaneden memnun musunuz genel olarak? Bir sıkıntı yaşamadınız inşallah bilgi verirseniz çok sevinirim🙏🏼