Balcanli Pyemsespyemses111 benim de sağ kaburgam aynı durumda 😊 37 haftaya geldik son 7 8 haftadır aynı durumdayım. Her ultrasonda o minik ayaklar tam da kaburgamın altında 😍 bebeğin baskısından kaynaklanıyor. Karnımızın büyüyebilmesi için kaburgalarımızda da esnemeler meydana geliyor. Bebek genel olarak ne taraftaysa orası daha çok ağrıyor haliyle 😊
Duygu Pyemsespyemses111 rahim büyüdüğü için yukarı baskı yaparak göğüs altlarında ağrı batma yapar aynı haftada bende aynı durumdaydım biraz daha sabret canım birkaç hafta sonra bebek doğum pozisyonu almaya başlayacak yukarıdaki baskı aşağıya inecek 👍😊
Esraabrklu Pyemsespyemses111 buna sevişmelisin boşver hiç ağrısın en azından bebeğin başı aşağıda yani ters değil 😊 Benim 35 e kadar bebek tersti kaburga ağrısı yoktu ama 35 te döndü bebek düzeldi kaburga ağrısı yaşadım ama olsun ters olmasından iyidir dedim.benim sol değilde saģ kaburgam hep ağrı yapiyo.batiyo resmen.
Oge Pyemsespyemses111 yere düz zemine uzanın ayağınızı hafifçe karnınıza çekin sonra dümdüz uzatım 10 kez tekrarlayın aynı şekilde diğer tarafıda yapın bu şekilde günde bi kaç kez tekrarlybilirsiniz çıkarıyor ayaklarını kaburgadan (paltes hareketlerinden)
Pyemsespyemses111 Balcanli ben doktora gitmedim buagrı için gitmem gerekirmi sizce herkes ayaklarını bastırıyor diyorda?
Balcanli Pyemsespyemses111 bilemedimki ben de özel olarak o ağrı için gitmedim nırmal aylık kontrolümde sormuştum doktoruma 🤔 istersen telefonla bi danış doktoruna gerekli görürse çağırır sanırım
Zehra Bnde 36 haftalık kaburgalrm çok batıyr Öne doğru eğiliyrm Bebek ayakları yukarda göğüs kafesime baskı oluyr oda acı ypyr belime dgru basınç ypyrm oda kaburgalrm batıyr 😢😢
Mybabe Esraabrklu anladim benim bir kere oldu nefesim kesilmisti zar zor dogrulmustum cok aci veren bir durum 😕
Halidemat Pyemsespyemses111 Bende bebek baş aşağı duruyor doğum pozisyonunda ama kaburga ağrım yok ara sıra batma oluyor tabi
Pyemsespyemses111 Halidemat aslında bu duruma sevinmemiZ gerekiyormuş sonucta bebek dönmüş ters değil acıya dayanıcaz artık kızlar ☺
Halidemat Pyemsespyemses111 Çünkü çocukluktan beri stres anında bayılıyorum doktor normal yapamam dedi. Mecburi benimkisi