Belinya benimde olmuştu 3 hafta önce 31 haftayım canım doktorlar hiç birşey vermiyorlar ne yazık ki ya genel cerraha gideceksin dedi bana yada ılık suya baticon dök otur dedi her gün duş alıp oturdum çok şükür yeni geçti çok zor bi durum sonra onlar patlıyor geçmesine yakın allah düşmanıma vermesin kan ilacı yapıyor ama ben biraz azalttım yediklerime de dikkat ediyorum çok korkuyorum 😞