Derin6565 ikimelekannesi___ benim dedigimi yapın çok faydası oluyo çünkü karanfil disin dibine çok gecmiyo ama suyu öyle acı oluyo dilini yapiyo resmen o dişide uyustiruyo suyuda kipkirmizi oluyo ama iyi kaynat
Vet-hek-meri 20 haftalık hamileyim iki tane 20lik dişim birden çürüdü böyle bi ağrı olamaz yemek yediğim zamanlar mahvediyo beni çektirmeye korkuyorum çünkü hem kan sulandırıcı kullanıyorum hemde 20lik dişlerim içe gömülü baya meşakatli bi çekim buda anestezi süresinin uzaması demek mecbur doğuma kadar çekeceğim :(
ikimelekannesi___ Vet-hek-meri aynen canım zaten film çekmeleri de gerekiyor o da hamilelikte sıkıntı onun için istesen bile doğuma kadar bekliyorsun
Leylaa76 ikimelekannesi___ Benimde çok acıyor canım dişetlerim çok acıyor , dişlerimi fırçalıyorum tuzlu suyla gargara da yapabilirsin