ikimelekannesi___ canım hamileliğim de tek sıkıntım diş oldu 4 aylık hamile iken antibiyotik kullandım apse yapmıştı 7 aylık hamileyken dolgum düştü kanal yapılmış gerekiyormus doğum dr izni ile ama araştırdım erken doğum yol acabiliyormus birşey yaptıramadim sonra dişlerimi fircaladim ardından çay bardağına iki kaşık karbonat biraz sirke ve şu ile karıştırıp gargara yaptım çok iyi gelmişti tavsiye ederim