Seymanuratc soru sorarkende sızden ızın alıncagını bılmıyordum sana sacma gelıyorsa okursun gecersın yorum yazmana bu sacmalıga alet olmana gerek yoktu demekkı !!!! sana sacma gelen ben yada benım gıbı soran annelere sacma gelmıyorkı soruyoruz.. forumu siz kurdunuz herhalde forum kurucusu olarak bıdahakıne ne sorcagımı ızın alırım sizin gibi insanlara hic birsey dıyemıyorum sende hamılesın anladıgım kadarıyla hormonların yuksek oldugunu bılmen lazım ve bır hamıle bayana yorum yaparken bile yada yuzyuze konusurken dusunmek lazım niyemi alıngan olabılır kızabılır bu yoruma cocukta etkılenebılır allah iyi insanlarla karsılastırsın lafı boşuna yok cidden biraz saygı ya!