Fnihal Mrvegrkan ilk bi kez gittim daha doktora bende öneri üzerine gittim . İyi gibi daha 2. Gidişimde dosya açıcakmış bakalım nasıl ilerlicez . Ofm de bende Akif ve Alp beyi çok duydum iyi diye ikisiymiş. Bende Alp beye seçtim bakalım senin kaç haftalık