Aysebkr1258 NimetDilmen ben hiç saymıyorum valla zaten çok pimpirikli bişeyim 10 tekme değilde 9 tekme atarsa vay benim halime doktora nasıl gittiğimi bilemem 😂 gün içinde fazlasıyla hareket ediyor zaten maşallah kendini strese sokmazsan eğer say tabi ama gün içinde yeterli hissediyorsan hareketlerini gerek yok bence
Ebruliiii NimetDilmen ben sayamıyorum ama bildiğin benim kız tek kale maç yapıyo akşamları çogunlukla patır patır saydırıyo 😂eşim inanmıyodu dün elini koydurdum ohaa diyo 😂😂😂
Mom72626 NimetDilmen valla canım benim de kızın maşallahı var 19undan beri. Bugün 20 ye girdik maşallahı varrr
Tombikis96 NimetDilmen bende hiç saymamistim sonra bi yerde okuyunca 1 saatte 10 defa hareket etmesi ile ilgili bişeydi galiba saat tuttum zaten hareket ediyor biraz duruyor tekrar hareket ediyor bebiş öyle olunca sayması kolay oluyordu ama 4 yada 5 kere tekrar tekrar saydım kafam karıştığı için 😁
NimetDilmen Aysebkr1258 Bende pinpirikliyim 😁 Doktor say dedi de ondan m.ettm yoksa bnde saymayı pek dsunmuorm hareketleri iyi olduqunda 😊
anapanda12 NimetDilmen 25+3 olduk. Olana kadar neler neler... Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲🤗💕
Symgmnr Mom72626 benimki de aynı şekilde 19da başladı şu an 21 olduk her gün kıpır kıpır bazen normal mi diye düşünüyorum 😊 suyum da üst sınırda çıktı doktorum bu durumda hareket yapar bebekte dedi
Mom72626 Symgmnr benim 21 in de kontrol var daha 10 günümüz var ama bebek çok hareketli olunca benim hoşuma gidiyor bazen beklenmedik an atıyor tepki veriyorum bende 🙄😂🥰
NimetDilmen Symgmnr Benim suyumda üst sınırda. Suyu fazla yani. Hareketini bazen hissetmediqimi soledim su fazlalaqından hissetmeyebilirsin bazen dedi.
NimetDilmen anapanda12 Evet bi ara bi postuna denk qelmistim sıkıntın vardı sanrm. Nasl oldunuz peki şuan? AMİN İnşaAllah hepimiz saq salim alırız kucaqımıza
Symgmnr NimetDilmen neden tam tersi bende yaşanıyor acaba? Doktorun tavsiyede bulundu mu bana tehlikeli bir durum yok şu an dedi üstünde durmadı sana neler dedi ?
NimetDilmen Htc70 Ben 27+3 üm dun cok az hissettim hareketini. Normalmiş bu durum kiloyla ve bebeqin suyuyla alakalı olabilirmiş doktor oyle demişti