Burcuveburcum ikimelekannesi___ ben ilk Aydan beri regenesisi kullandım folik asitte içerdiği içine heralde yeterli gördü tabi kan ve vitamin değerlerime göredir
Fatiheren_61 Bana da bu hafta ilaç başladı regenesis max ve ferrum tablet. Regenesis 70tl verdim🙄şok oldum hiç o kadar pahalı beklemiyordum 😊 mide bulantılarım devam edıyor ama yine de içiyorum ilaçları zaten yeterli beslenemiyorum😞