ikimelekannesi___ Kaç ay kullandınız hanımlar neredeyse 3 aydır kullanıyorum kan ilacı decavit ve remegesis ikisini sigorta karşılıyor ancak remegesis karşılanmıyor sizde durumlar nedir?
Esmylmz ikimelekannesi___ Regenesis max yazdı banada doktor ama mide bulantım var benim, kullanırsam daha kötü olurum diye alamadım henüz. Mide bulantısı yapıyor mu sizde?
Burcuveburcum ikimelekannesi___ regenesis max kullanıyorum bende 19.haftadayım son kutum evet malesef karşılamıyor ama içeriği çok geniş,doktorum sebze ve meyvelerden almam gerektiğini söyledi artık vitaminleri
ikimelekannesi___ Nezahatozen 3 ilaç her ay 70 lira tutuyor vallahi ve 24 hastalığım doktor 8 ay boyu hepsini iç-içe kan doğuma kadar dedi
ikimelekannesi___ Esmylmz yok tok karna gece içiyorum öyle bulantı falan yapmıyor yudumu da rahat kapsül şeklinde hemen inliyor sen hamileliğin basındaysan kusma falan bulantı normaldir
Isimbulamadim Esmylmz ben kullandim canım 4 ay hemde mide bulantısı ve gibi en ufak bi yan eTKİ yapmadı bende.. 34+5 im.bu arada
ikimelekannesi___ Ayguns balık yagi falan bir şeyler onun dışında ne faydası var ki zaten kullaniyorum
Esmylmz ikimelekannesi___ 12.haftamdayım daha bulantım devam ediyor. Biraz rahatlayınca başlayayım vitamine diyorum.
Nezahatozen ikimelekannesi___ ne yazıkki ben birde magnezyum kullanıyorum oda paralı sadece 140 ikisine gidiyor
ikimelekannesi___ Esmylmz bence vitamini aksatma derim haftanın bir önemi yok vitaminler çok önemli kullanmadığı için biri burada bebeğine kaybediyordu az kalsın zar zor kendine geldi kızcağız
ikimelekannesi___ Burcuveburcum bu haftadan sonra remegesis kullanmayacak mısın yani doktor yiyeceklerden mi almanı söyledi
Gkayra ikimelekannesi___ bende hamileliğin başından beri kullanıyorum canm doğuma kadar kullan ded Dr. Decavit var bide magnezyum için kullanıyorum...3 une aylık 95lira veriyorum ...Dr .bebeğinin beyin gelişimi için önemli dedi.
ikimelekannesi___ Burcuveburcum ben 8. Aya kadar kullanacakmışım benjm ki de öyle söyledi ve bu ilaca da biz 3 aydan sonra başladık ill 3 ay sadece protestan ve folik asit kullandim
Depresif_polyanna Ben de kullanıyorum içinde omega olması da güzel ayrca almiyosun ekstra. Bir de gynoferro sanol demir ilacı kullanıyorum onun içinde de ayrıca folik asit ve b12 var.b12 sinir sistemi için çok önemli
Burcuveburcum ikimelekannesi___ ben ilk Aydan beri regenesisi kullandım folik asitte içerdiği içine heralde yeterli gördü tabi kan ve vitamin değerlerime göredir