Deletedmom3342 Selamlar , 2019 Mart ayında hamile kalıp muhtemel doğum tarihi Aralık Olanlar Burada mı ? Hadi beraber geçirelim , Hamilelik Sürecini 🙋🏻♀️ Adım : Çisem 29 Yaşındayım. 4 yaşında bir kızım var ve 2. Bebeğime hamileyim.. 🤰🏻👼🏻 Pekii yaa siz ? Hadi kaynaşalım ❤
HazelSeren Deletedmom3342 Merhaba canım bende aralık annesiyim ve daha ilk gebeliğim 😍 6+1 haftalık hamişim ♥️🙈
Busimss Deletedmom3342 Merhabaaa 🙋🏼♀️ Bende 25 yaşındayım İlk gebeliğim 6+4 teyiz hayırlısıyla kucağımıza alırız hepimiz insallah canım memnun oldum 😍🤰🏼
anneyim_ Deletedmom3342 selamm ben de nasipse 6+1 deyim 5+6 da kalp atışını duyduk🙈 ama kesemiz küçükmüş bebek büyükmüş 😔 kalbi durabilir denildi iki haftaya netleşirmiş herşey duaya ihtiyacım var rabbim hayırlıysa sağlıklıysa nasip etsin inşallah 🤲🏻
Asmuas Deletedmom3342 kızlar bende 6+3 ilk gebeliğin henüz kalp atışını ve bebeği görmedik şimdilik keseyle idare ediyoruz rabbim hepimizi bebeğimize hayırla sağlıkla kavuştursun
Deletedmom3342 HazelSeren Yagmurr13 Saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin Rabbim. 😊 O zaman hoşgeldinizzzzz 💃🏻
pelin_87 HazelSeren kuzum aralık annesi olduğundan emin misin ben 15 haftalık hamileyim aralık annesiyim, sen 6 haftalık mısın yoksa 16 haftalık mı
Derinaras Kızlar banada dua edin adete 4 gün var çatlatma iğnesi falan oldum bu ay 4 gün sonra bende inşallah yazarım sizlereee hamişlerin duası kabull olurmus 💓☺️
Yenidilek Derinaras çatlatma iğnesini ikinci deneyişimde hamile kaldım. Rabbim sana da nasip etsin inşallah
Yenidilek Derinaras ayrıca herhangi bir belirtin varsa öğrenebilirsin. Ben adete 8 gün kala kandan öğrendim. Sende öğrenebilirsin. Klomen+ovitrelle kullanmıştım. 18. Günümde öğrendim gebeliğimi
Ozan_esra Selam 🙋♀️ Bende 6+5 olarak Aralık annesiyim ☺️ Kese ve yolk gördük Pazartesi kalp atışı için gideceğiz insallah görürüz 🙏
Deletedmom3342 Ozan_esra Bende pazartesi kese görmeye gideceğim tam haftamı bilemiyorum. 2 gün önce beta hcg 1268 di.
Kubosss Merhaba bende 6+1 deyim kalp atışlarını duyduk çok güzel bir duygu Allah her isteyene nasip etsin 🙏🏽☺️
GKBR2 Merhabaa. Benimde ilk gebeliğim. 7+3 deyim 😊 hepimiz sağ salim alalım kucaklarımıza bebişleri☺️
Deletedmom3342 Ooooo Çok güzel baya kalabalığızz.. Ben ilk kızımda hamileykende bir forum sitesinde aktiftim. 5 sene oldu hala görüştüklerim var inşallah bizde öyle oluruz kızlarrr 🙏🏻
Deletedmom3342 anneyim_ Ayy canımm, sağ salim büyür ve kucagına alırsın inşallah.. Güzel düşün stres yapıp bebişimizi üzme.
Minikvemother anneyim_ merhaba düzeldi mi kese küçüklüğü?ben 11 haftalığım devam ediyor kese küçüklüğü de ama çok önemli değilmiş sanırım