sevccan merhaba , ben adetime 1 afta once ogrendim hamile oldugumu test yaptim iki cizgi cikti sonrasinda kan verdim kanda 47 Ui cikti iki gun sonra yine verdim 301 olmustu doktora gittim ultrasonda bisey goremedi daha cok yeni dedi ve iki gun sonra kan ver dedi dun sonuc cikti 692 Ui haftaya dedi gel gorunur ama bende hic belirti yok mide bulantisi falan yok normal mi sizce ve son adetim 22/03.2019 korkuyorum cunku 3 dusuk yaptim ..
deletedmom9494 sevccan başlarda öyle canım 10. Haftaya kadar anlamazsın kaşık ağrıların olur dikkat et kendine ağır kaldırmamaya bak benim mide bulantılarım 10. Haftadan sonra başladı
Yagmurr13 sevccan bende ilk gittiğimde göremedim ultrasonda çok yeni olduğu için,1hafta sonrasına tekrar çağırdı doktorum ve keseyi gördük.. içini yüreğini feraf tut,bol dua et inşAllah görürsün🙏
RdvnMlkn sevccan bünyeden bunyeye fark vr kmi hamileligi boyunca hic bisi hissetmez kimide mide bulantisi halsizlik vs sabret bolca da dua et😊
Yaz_08 sevccan ben ilk haftalar kendime inandiramadim hamile oldugumu ogrendigim halde yok ya degilimdir baksana belirti yok diyodum unutuyodum hamile oldugumuda 7. Haftada sadece bebisi gordum kalp atislarini duydum oyle anladim ha birde bende oylr olddu yani kisiden kisiye degisir 8 ve 9. Haftadan sonra gelen yiyeceklerden tiksinme ve bulantiyla anladim yani unutmuyodum oyle hamile oldugumu 🤦 belirtiler bazen hic olmayabilirde kafaniza takmayin
Duygdmr sevccan canım ben 14 haftalık hamileyim daha hiç belirtim olmadı ilk zaman biraz kasık ağrım oldu o kadar Bulantı Kusma hiç olmadı 6+3 te de aşttan muane ile kalp atışını duyduk
TatlisBirAnne sevccan Benim 12. Haftada başladı bulantım... Şu an 21 haftalığım hala devam ediyor. Bulantıyı bu kadar isteyene anlam veremiyorum. 3 düşüğün olabilir Allah göstermesin bir daha ama sağlıklı bir bebekse zaten tutunur. Siz bulantı olmasına değil bebeğin tutunması için dua edin. Bu kadar çok isterseniz allah bir bulantı verir. Düşman başına 😂 sadece serumla beslenen insanlar var. 12-15-17 kilo veren bile var.
sevccan TatlisBirAnne yok ben demiyorum ki bulantim olsun istiyorum ,ben diyorum belirti yok , diyorlar ya belirti yoksa hamile de yok benim arkadasim oyle dedi ve beni korkuttu
Feyznri Ben 7 haftalığım bel ve kasık ağrım vardı bugün hiçbiri yok sasece sol kasığıma cimcim atılıp çekiliyor gibi ara ara giriyor tiksinme sigara içirtmiyor. Ağrılarımın geçmesi normal midir? Kalp atışımızı 30 'ün da öğreneceğiz doktorumuz öyle dedi
Ebrs sevccan canim benim belirtilerim 6 haftadan sonra oldu yani mide bulantisi falan ve 7-8.haftada gördük anca bebegi. Bence acele etme gec döllenmede olabilir. Adet tarihinle bebegin gelisimi ayni olmayabilir.
Mom72626 sevccan canım ben hamile olduğumu 5.5 haftalıkken öğrendim. 7 den sonra mide bulantılarım kusmalarım başlamıştı
Duuyguum sevccan benim de Yok canım daha çok küçük olduğundan bende tedirginim ama stres yapmadan bekle daha kesen bile görünmez
Aliyee2 sevccan Canim bendede yoktu herkes ne guzel deyip duruyodu kalp atisinin olustugu hafta belirtiler basladi belirtin yoksa tadini cikar :)
Ezgi2019 sevccan canım ben 7+6 yım bendede bulantı yok m. Etme ama sen dr. Gittiğinde düşük yaptını söyledinmi söyle istersen baştan progestan versinler . Ben kullanıyorum da
Sevim010 sevccan kuzum belirti herkeste olmuyor bazılarında ilk başlarda bazılarında ortalarında oluyor Bu bi sıkıntı olduğunu göstermez Gebeliğini ilişkinden ne kadar zaman sonra öğrendin tahminen