Buradem16 inşallah canım saolasın :) bende vajinismus problemi vardı. Fatma hanıma başladım tavsiye üzerine ve onunla bu probleme rağmen normal doğum yaptım doktorun tecrübesi çok çok önemli :) neyse fatoş hanıma gelince doğum sancılarım başladığında bayram tatiliydi fatma hanım yolda geliyodu bana nöbetçi doktora muayene ol yetişicem dedi bende fatoş hanım nöbetçi olduğu için ona muayene olucaktım çatı muayenesi yapıcak özür dileye dileye yavaş yavaş canımı okudu ve sonuç muayeneyi YAPAMAD. Bana sen vajinismussun sen normal doğuranazsın acil sezeryana alsınllar vs diye söylenip duruyor eşimi kayınvalidemi pat diye içeri çağırıp onlara söylüyor normal yapamaz bu kız diye falan bende tartıştım bana sormadan neden paylaşıyosunuz bu konuyu vs diye! Çok sessiz naif biri gibi görünüyor bir terslik olunca çirkinleşiyor ve işini kesinlikle iyi yapamıyor bana asla normal doğuramazsın dedi fatma hanım çatır çatır epiduralsiz kendi sancımla normal doğum yaptırdı çokda destek oldu psikolojik olarak