Buradem16 malın teki yemin ediyorum ya özele gidiyorum ceylan hastanesine Pınar hanıma kuzenim dorukta çalışıyo benim o aklımı çeldi gel işte şöyle böyle diye 34 haftalıkken beni alttan muayene etmek istedi bende istemedim kağıt imzalayacaksın eğerki suyunda sızıntı varsa falan filan dedi sorumluluk senin dedi ve ilk defa gitmişim aptal şimdiye kadar sanamı geliyodum ben neyse bende dedim turnusol kağıtları var testler var bunun için neden tek çözüm muayene etmek istiyorsun dedim e bizde hastanemizde yok o testlerden dedi kabul etmedim bana odadan çıkarken saçma sapan boş işlerle uğraşma dedi ona bişey demedim ama şikayet ettim kadını gözlüklerine sıçtığım 😁 hiç bir bok bildiği yok masuz bebeğimi cinsiyetini sordum bi değişiklik yok demi kız olacaktı dedim ona bakmadım ki diyo neye baktın sen dedim bebeğimin kilosunu boyunu hepsini ben kendim sordum öyle söyledi aptalın önde gideni verdiğim paraya acıyorum valla hiç bir bok bildiği yok bende pişman oldum böyle bi cahil cühela bi doktora gittiğime şükürler olsun Pınar hanımdan çok memnunun doğumumu orda ceylanda yapıcam sanada tavsiyen paranla rezil olma kendin bilirsin yinede illa doğurucam dersen kuzenime söylerim senin odanı özel süsler 👍