Hulyalp Elena4 bende olmaz bisey diyorum koca barkak ilik su icerim ustune diye soz veriyorum cocuk gibi yalvarttiriyor 😂 ama hafta sonu hava iyi olursa gizli gizli alicammmm
Hulyalp Elena4 sagol canim 🤗 hafta sonunu bekliyorum bakalim hava iyi olursa kacari yok. Olmadi buzlukta sekerli sut dondururum yerimmmm 😂
Hulyalp Elena4 soguk sutte yapma az ilit sekeri erit soguyunca buzluga at. Cocuklugumdan beri yaparim. Hazir dondurmadan daha cok severim yalniz hizli yemek gerek cabuk eriyoooo 😅
Oguzkagan65 AyEr ben pekmez tahin çok yiyorum ondan mı bilmiyorum bi de meyveyi fazlasıyla yiyorum benim ki tombiş şimdilik dene istersen
Elena4 AyEr hayirr benim ki normal degil canim senin ki gayet iyi son haftalara dogru birden aliyorlar.ilk hamileligimde kizim da 27 haftalik 1 kiloydu oglum biraz gürbüz heralde🙄