kartanesi_63 Yldzhh beeenn 🙋🏼♀️ Asla yani her gece böyle uyuyamıyorum. Bi de demin burnum kanadı durduk yere. Hamilelikte normalmidir bilen var mı
Modies kartanesi_63 normal normal benim de başıma gelmişti. Kiminin çok kanıyormuş benim daha 3 aylıkken bi kere kanadı
kartanesi_63 Modies Yldzhh bir kaç kere burun kanamalarım oldu tansiyon mu acaba dedik. Az önce yine olunca tansiyonumu ölçtüm normaldi. Demekki olağan bişey. Sağolun kızlar insan tereddüt ediyor ister istemez
Modies Yldzhh dikkat edin olur mu nolur yemeye çalışın. Hani üstüme vazife değil kusura bakmayın ama burada bir arkadaşımız yazmıştı. 35. Haftada demir eksiği çok fazla olmuş diye. Sağlıcakla olun inşallah
Yldzhh Modies Tabi ki birbirimize fikirlerimizi soyleyecegiz suanlik testlerde hersey normal bebeğe yarayacak şeyler yiyorum hep aciksam da acikmasam da yumurta ceviz gibi