Syma41 Fatmafatmaa ama ben zaten Fransa’da yaşıyorum orda hiç duymadım koyan yakın çevremde oyuzden o problem değil
SimG Syma41 haklısın sıkarlar insanın canını ama sen kulak asmamaya çalış sen çağırcaksın asel diye onlara noluyosa
Tugbakaya Syma41 kibar bi isim bence sen beğendikten sonra kimse beğenmese de olur hiç takılma kendine bak :)