Serpilerciyas Syma41 benim ilk kıxımın adı, Arapça bir kelime ve cennetteki 4 ırmaktan biri bal ırmağı2. Kızımda Efsa oda süt ırmağı canım😊, duyan herkes bir daha sorar.çevremde çok beğendikleri için isimlerini koyanlarda oldu
SimG Syma41 etrafın değil seninle eşinin ne hissettiği ve istediği önemli. Anne babanın koyduğu isim üzerinde çocuğun hakkı var önemli olan anlamı güzel isimler koymak çocuğa Ve Asel isminin anlamı da bildiğim kadarıyla çok güzel...
Syma41 Evet Arapça Bal , Kuran’ı Kerim de de Muhammed suresinde Cenneteki bal ırmağı olarak geçiyor bende çok beğendim de insanlar kafamı karıştırıyor önemli bir karar sonuçta 😏
Syma41 SimG tabiki anne baba olarak biz karar vericez ama illaki insanın canını sıkıyorlar duyulmamış isim olunca
SimG Syma41 haklısın sıkarlar insanın canını ama sen kulak asmamaya çalış sen çağırcaksın asel diye onlara noluyosa
Esmagenc Syma41 Bizde Asel koyucaz inşallah canım 🤗 çok beğenerek seçtiğim bir isim bence çok bilinmediği için insanlara tuhaf gelmiş olabilir 😉 bence çok hoş 🥰
Syma41 Erdoganbusra aaa ne kadar çok varmış yaaaa 🥰😌 az kalmış canım Allah sağlıkla kucağına almanızı nasip etsin inşallah 👏🏻