mucizemm11 freiöl kullandım hiç çatlak olmadı şükür şimdi bebeğim 25 günlük sezeryan izi içinde leke silici bir yap kullanıyorum yine freiöl marka👍🏼 Eğer almayı düşünürsen freiöltürkiye sayfasında indirim kodu kısmına dostumundostu yazıp açıklama kısmına gonca aslan yazarsan yüzde 10 indirim veriyor bilgin olsun 😇