Alyaumay Busramnida deli gibi yiyordum şimdi tüketmiyorum haftalar sonra acısı çıkıyor şuan bile midem yanıyor artı kusma
Esriii Busramnida ben yedim canım başta çok çiğkçfte turşu çekti hiçbirşey olmadı ayak el şişmesi daha yeni yeni 35.haftam dolacak yarın
EnginDenizim Hic bir sey.olmuyor niye yemeyesiniz? Oturupta kilolarca yemiyosunuz zaten midenizin aldigi kadar.yedim sürekli Hattaa kabizliik hic cekmedim ilk oglumda bu hamileligimdede yiyorum. Kendinizi şartlamayın kararini bildikten sonra her seyi yiyebilirsiniz
Busramnida Alyaumay İnşallah geçer canım ılık süt salatalık elma maden suyu tüketebilirsin bunlar rahatlatır mideni canım ☺️ Kaç haftalıksınız
Ayisigi1 Busramnida tahmin ettim cnm genelde bende oğlumda acı eksi yemiştim cünkü ama aşırıya kaçma yinede sen:)
Seren27 Busramnida reflün falan yoksa veya herhangi bir mide rahatsızlıgı hiçbirsey olmuyor, hamileligimin başından beri tursuda yiyorum acıyıda, acı yedikce yiyesim geliyor çok sükür bisey olmadı
Gzmanne Busramnida hepsindende yedim hiçbişi olmadı son 19günüm gayet sağlıklı bebişim. Çok yememek şartıyla tabi :)