Ckrmtlrcnsb Ozderr yarın kontrolüm var doktoruma söyleyeyim yazsın o zaman banada gaviscon fayda etmiyor maalesef ☹️
Esmeda Ckrmtlrcnsb bendede var gaviskon iyi geliyo marul da iyi geliyo dene bi canim onuda cok baharatli yeme
Ckrmtlrcnsb Esmeda gaviscon anlık kesiyor canım sonra yine aynı ☹️ Maruluda denerim napıyım çok yanıyor bakalım hangisi fayda edecek
Ozderr Ckrmtlrcnsb bende rennie Duo da kullandım gaviscon da ikisi de bi süre sonra hiç fayda etmemeye basladı sonra buna gectim gerçekten kesti. Sende doktoruna danış inşallah iyi gelir midene canım
Bitterinannesi Ckrmtlrcnsb canim uediklerine dikkat et yoksa hicbir sey fayda etmiyor ben gecen bo takip ettim hergun denedim bazilarini biraktim rutin yediklerimin en son domatesin yaptigini farkettim domatesi biraktigimdan bri midem daha tahat bi dene derim :))!
Ckrmtlrcnsb Bitterinannesi canım söylemesi ayıp sabah sucuk yemiştim ondan mı oldu acaba ama 3 4 gündür var yani ☹️
Bitterinannesi Ckrmtlrcnsb ben fermente gidalar yememeye calisiyorum sucuk falan cok nadir aslinda dikkat etsen keske oyle seylere ne olur ne olmaz ayrica sucuk benim normalde bile midemi yol yakar agir gelir olabilir bak oda
Sevdabrs Ckrmtlrcnsb Ckrmtlrcnsb benimde surup hicbir sekilde isime yaramadi doktoruma soyledim bana lansor adinda bir hap yazdi ac karnina sabahlari aliyorum cok sukur normal hayatima dondum doktorunuZa sorup isteyebilirsiniz :)
Ozgesvndk Ckrmtlrcnsb hamileligimin başından beri çekiyorum 37. Haftadayim hala yanıyor. İlk başlarda ayva yedim şimdi elma yiyorum. Rennie tablet kullanıyorum ama artık tiksindim hamilelik bir bitsin ağzıma sürmek istemiyorum😅