Ckrmtlrcnsb Mide yanmasına ne çözüm buldunuz gaviskon kullanıyorum yok fayda etmiyor çok kötü durumdayım 😭
Caglaucrr Ckrmtlrcnsb ben soğuk süt içiyorum o rahatlatiyo biraz. Salatada yiyebilirsin yada maden suyu. Benimde geceleri oluyor yatirmiyo resmen soğuk süt içip öyle yatabiliyorum anca
Sis Aylngr Ckrmtlrcnsb Aynen bende çareyi sade sodada bulanlardanım tavsiye ederim o olmasa duramazdım yoksa 🤦♀️
Anacsevgidolumelek Ckrmtlrcnsb sade soda olmasaydi kafayi yerdim yaa hafiften yanmaya basliyor bir sure daha bekliyorum artsin diye arttigi an soda iciyorum aninda geciriyor cok sukur 🤲
Caglaucrr Ckrmtlrcnsb diğer ikisini dene salata falan. Elmada iyi geliyor diye biliyorum ama denemedim hiç canım
kocisininprensesi Ckrmtlrcnsb kuzum burda bi arkadaş bana kefiri önermişti, doktoruma danıştım içebiliyorsan ne kadar güzel demişti düzenli içince günde çok işe yaradı. Allah razı olsun o arkadaştan vallaji o günden beri mide yanmam yok
Anacsevgidolumelek Ckrmtlrcnsb insallah sifa olmustur ben eve paketle aliyorum artik gunde 1 tane muhakkak iciyorum. Sut de beni kesiyor ama soda daha etkili geliyor bana