archimom Merve20 bende 38+5 im aynı şeyleri yaşıuorum bi tamam Doğum sancısı herhalde diyorum sonra geçiyor hiçbişi yok gibi oluyorum 🤔
Nurcannozdemirr Merve20 yine de gittim doktora :) nstye bağladı. Sancılarım 23 ü geçmedi. Normal herşey. Şimdi güzelce bir uyku uyuyabilirim. Dediklerini de yapacağım :)
Tubish8709 Merve20 ya nişan ya su gelmesi ya da sancı diyorlar. O sancı zaten şimdiki sancılara benzemezmiş. Hemen anlarsın diyorlar. Yasayıp göreceğiz bakalım😊
Hamzaninannesi1 Nişan 2 hafta önce geldi. 28. Haftamdan beri yalanci sancilarim var git gide siddetleniyor. Geceleri bazen uyuyamiyorum ya da uyaniyorum alt tarafa baski geçen cok olmuştu baya aci vardi az bisey acilma olmuş. 39. Haftamiza bastik bekliyoruz ama biraz daha var gibi. Nst de 60 lari gördüm ama duzensiz.