Merve20 Kızlar hayırlı akşamlar 🌸 Bir kaç gündür adet sancısı gibi sancım vardı ama şiddetli olmadığı için normal olduğunu düşündüm. Bugünde karnım da bebeğim semsert toplanıyor sonra geçiyor sonra tekrar toplanıyor. Belimde de hafif ağrı var. (Şiddetli olmadığı için doktorumu aramadım.) bu şekilde olup Doğum yapan veya açılması olan var mı?
Ozgekrdmn Merve20 Bizde bugün 38+2 yiz aynı sorun bende de var adet ağrısı ama belimde değil karnımda bebekte toplanıyor çok zor geçiyor günler 🤦♀️
meeese Merve20 ben de 38+6 yım iki gündür bende de aynısı oluyor. Böyle sürekli olduğu için yalancı diye düşünüyorum.
Papatyam123 Merve20 bende 38+4 um. bende de oluyor sizin dedikleriniz bir de bende vajinama iğne batıyor gibi oluyor doktorum normal dedi bekliyoruz bakalim ne zaman gelecek :)
Tubish8709 Merve20 ya nişan ya su gelmesi ya da sancı diyorlar. O sancı zaten şimdiki sancılara benzemezmiş. Hemen anlarsın diyorlar. Yasayıp göreceğiz bakalım😊
Merve20 meeese bende öyle düşünüyorum ama bugğn çok fazla kasılıyor bebeğim bi umut Doğum belirtisi mi acaba diye düşündüm
Nurcannozdemirr Ya belki alakasız ama , hareketlerini nasıl hissediyorsunuz hanımlar , yani sabah güzeldi akşam 7 8 sen beri hissedemiyorum yada çok minik ufak bi hareket var sizin de öyle mi ?
Mimi Benimde dün sabah adet sancısı gibi 10-15 dk aralıkla geldi tuvalete cıktım dolaştım evin içinde duş alıp giyindim hiç bir şey kalmadı geri yatıp uyudum 39+6 dayım iki hafta öncesine kadar kasığımda agrı bacagımda kalcamda kramplar vardı yürümekte zorlanıyodum şimdi hiç birşey kalmadı bebekte az hareket ediyo sallsıyorum hafiften kıprasıyo tedirgin oldum iyice cuma hastanede randevum var bakalım nasıl olcak
Nurcannozdemirr Merve20 yine de gittim doktora :) nstye bağladı. Sancılarım 23 ü geçmedi. Normal herşey. Şimdi güzelce bir uyku uyuyabilirim. Dediklerini de yapacağım :)
Ozlembode Merve20 Ben 31. Haftama giriyorum daha şimdiden o şekilde hisediyorum özelikle dün gece ve şimdi erken Doğum belirtisi mi acaba bu bilemedim siz de bu haftalarda oluyor mu ?