Esrarse 36-6 bende yaren i bırakınca koşuyolu medipole gittim ewim kartalda baya uzak oldu ve hastaneye ısınamadım ordaki dr da çok iyiydi ama bıraktım çetin beyde karar kıldık 29. Hafta da eşimde çetin bey olsun dedi ben erkek diye çekinmiştim ama alıştım😊 zaten hep acil gidip ona hep alttan muayene oldum dr sonuçta 😂 doğum yaklaştı artık değiştirmem çok farklı dr lara gittim