Nnazli1996 Esrarse 30+4 cnm hayirlisi olsun saglikla gelsin bebişlerimiz sordun mu hiç dogum fiyatlarini
Esrarse Nnazli1996 amin canım inşallah 🤗🤲🏼 evet normal doğum sanırım 3800 tl 😬 emin değilim sana ne denildi?
Sedef-345 Benim ablamda orda Doğum yaptı 6 aylık şu anda kızı. Normal Doğum yaptı. Memnun kalmıştı dr undan da hastanedende
Nnazli1996 Sedef-345 amlythane ekipindne memnun kalmismiydi bide eşleri doğuma aliyormiydi bir bilginiz varmı ben daha soramdim cunku
YavruKartal1903 Nnazli1996 Ben 2 hafta önce görüşmeye gittiğimde sordum. Normal Doğumda alıyoruz sezeyanda almıyoruz dediler.
Sedef-345 Nnazli1996 içeri biri girmişti , eşide son 15 dakikada girdi . Sıkıntı olmadı . Ama dr una göre değişir mi bilmiyorum
Nnazli1996 Esrarse Normel dogum 3.300 Isteğe bagli sezeryan=5.800 tl + spinal =500 fark aliyi Zorunlu sezerya=4.600 fiyatları bunu söylediler cnm
Nnazli1996 YavruKartal1903 hadi ya bende eşimi istyorum cunku cidden bu sıra korku heycan hepsini aynı anda yaşıyorum siz hangi doktara gidiyorsunuz
Nnazli1996 Esrarse bende normel istiyorumda doğuramam diye korkuyorum ilk gebelik olunca aşırı korku sardı beni nedense
YavruKartal1903 Nnazli1996 Benim doktorum dışardan gelecek. 2 kuzenim Doğum yaptı orda o yüzden beğenmiştim hasteneyi orayı istedim.
Esrarse Nnazli1996 valla benim hamileliğim çok zor geçiyor o yüzden nasıl geliyorsa gelsin bebeğim Allah’ın izni ile 😀
Nnazli1996 YavruKartal1903 anladim doktorunuz bülent karsmi🤗bide kac haftaliksiniz sezeryan mi normel dogummu düşündünüz mu
YavruKartal1903 Nnazli1996 Yok doktorum Nihal Kalelioğlu ☺️Hastanenin doktoru değil. Başka doktora muayene bile olamam ben. 19 yıldır aile doktorumuz. 30. Haftadayı Normal düşünüyorum öyle istiyorum ama zaman ne gösterir bilmiyorum tabi.
Nnazli1996 YavruKartal1903 him dogum fiyatları sizin farklidir o zamn rabbim sağ salim kucağına almayı nasp etsin cnm ikinizde saglikli olunda nasil olsa normel sezeryan farketmiyo
Nnazli1996 YavruKartal1903 aneztesi doktoru amlyt ekipi nasılmış cnm kuzenlerinden biliyorsundur sen iyiler mi acaba tek endişem o benim