Mylife123 Erkek ismi yok kız ismi çok diyen ben bi isim bulamıyorum. .. 2 ayim kaldı ama eşimde bende bi isim bulamadık sizden fikir istiyorum
Ftmblnt [silindi] benimde ikiz kızlarım olacak nasipse bizde Simay ve miray düşündük ama karar veremedik. Çok zor isim bulmak 🙃🙃
[silindi] Melek34 telaffuz edemeyenler var mi peki İkra ismini sizden de fikir alayım Simay İkra mi Miray İkra mi sizce 😊
Mylife123 Eşim hiç bişey beğenmiyor onun begendiginide ben beğenmiyorum :) nolcak bilmiyorum sagolunnbu arada
Nnazli1996 Mylife123 mina mila duru ikra derin bunlar hoşuma gidiyo benim ama benimde 2 ayim kaldi biz lina düşündük minigimin adini
Btldrcn Mylife123 henüz çok yeni hamileyim ama birçok isim biriktirmiştim ☺️ Siz de sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ☺️
Melek34 [silindi] ikranur [silindi] ikra miray daha sicak gelmiyor mu kulaga bana oyle geldi hic yok valla kizim 3.5 yasinda ikra anlamida oku demek diyor 😂
Hnfvndk [silindi] baska hosumuza gıden ısım bulamadık bulamazsak da simay olcak babasına ısım begendırmekte cok zorlanıyorum 🙈