Yksl Selnnn 2.kontrole gittigimde hormon testlerinde cıktı öyle verdi tam kacıncı haftaydm hatırlamıyorum belki 6. 7.haftadan sonradır
lilamom Yksl dusuk olmasa bile hamilelikte veriyor doktorlar bebek cektigi icin vitamini olasi eksiklikte rasitizm kemik kirilmalari kemik gelisim geriligi olmasin dogumdan sonra bebekte diye
mommysboy Benim de değerim düşük çıktı günde 5 damla kullanıyorum dün başladım içtikten sonra istifra ettim normal midir acaba 😬
Pembepanter cevrik neden sağlık ocağından almıyorsun canım? Ücretsiz veriliyor ben hepsinin içeriği aynı, adı farklı
peloo Pembepanter hepsinin içeriği aynı diil maalesef sağlık ocağından verdikleri ayçiçek yağı içeriyor.. bnm doktorum ocean vitamin d3 verdi saf zeytinyağı içeriyor, bha ve bunun gibi zararlı katkı maddeleri içermiyor ❌
Seher_ Selnnn 6.aydan sonra demişti bana sağlık ocağındaki Doktor öyle verdi çokta düşük değil aslında değerin ama kullan genede dedi
Nazli18 Kızlar doktor bana 20 damla dedi normal mi bu herkes çok düşük yazmış sayıları hatta bana çok geldi 20 damla mi diye tekrar sordum evet 20 dedi ama şimdi kafam karıştı
Pembepanter peloo doktorun dediğini söyledim😊 o markalar genellikle mümessillerin gelip pazarlaması ile tavsiye edilen markalar. Yani doktorla anlaşıyorlar omlar da kaşe basarak öneriyorlar. Kuzenim işin içinde ordan biliyorum 😊
DemetDigesu Yksl benımde dusuk coktı doktorum folık asitın markasını degıltırdı folık asıt d vıtamınlı ıcıyorum markası folifor.. onun dısında oglen yarım saat guneste dolas ara aradedi
peloo Pembepanter aynen o dediğiniz doğru eet ✅ ama içerikleri farklı vitaminlerin banada sağlık ocağından vermişlerdi devit-3’ü snr kendi doktorumda başka bi ilaç önerince araştırdım ne farkları var die öle öğrendim 😊