Yksl Anneler yada anne adayları d vitamini eksiligi için verilen damla acaba bebek içinmi anne mi içinmi yararlı içilmesine gerek varmıdır??
Sevcanesme Yksl d vitamininz çokmu düşük ben bebek için diye biliyorum ama genede bilenler cevaplasın vitamınız kanda ne çıktı
Ckyert Yksl hem size hem bebeğe faydası var sadece gebelikte değil normal rutin de kullanılması lazım
cevrik Ckyert ya bana da vermiş doktor ama kullanım talimatlarında hamilelikte kullanım uygun değil diyor. Bişey anlamadım bu işten valla Geçen yıllarda dahiliye de d vitamini yazmıştı Sanki sırf ilacı satmak için anlaşmalı yapıyorlar Bana garip geldi
Ckyert cevrik ocean d vit var katkisiz zeytinyağı var içinde sadece onu alabilirsiniz devlet karsilamiyor
Pembepanter cevrik neden sağlık ocağından almıyorsun canım? Ücretsiz veriliyor ben hepsinin içeriği aynı, adı farklı
Gizem_miros Yksl kuzum oglum 10.5 aylik ben beşbucuk aylik ikinci ogluma hamileyim hem hamilelik hem bebegimi emzirdigim icin degerlerim hepsi dusuk d vitamini senin icin veriliyor ayni zamanda bebek bu durumdan etiklenmesin diye senin kac cikti benim degerim sadece ve sadve 4 😏🙄😂😂 normalde en dusuk 30 olmasi gerek benim 4 🤣🙄🙄🙄
Seher_ Selnnn 6.aydan sonra demişti bana sağlık ocağındaki Doktor öyle verdi çokta düşük değil aslında değerin ama kullan genede dedi
Kahramanlar Bana iki ampul verdi birini kır yoğurt içine koy ye dedi 15 gün sonra ikinciyi kör ye dedi sonra kan verdim normale dönmüştü