Zeynoveannesi canım ben 38+4üm daha bugün sipariş verdim ama sancım felan doğum belirtim yok diye bekledim bu kadar sende artık duruma göre bakarsın. Ben sordum 1-2 hafta bişey olurmu diye hayır olmaz hiçbişry dediler sadece buzdolbına koymayın beyazlaşma olbilir serin ve kuru biyerde saklayın dediler