Leila Selam arkadaşlar hamileliyiniz nasil geciyor cinsiyet oyrenen varmi kac haftaliksiniz biz cok şukur 24 haftalik olduk doktorum 28e kadar cok tehlikeli oldugunu soyledi bide tansiyonum yuksek bebeyimin birinin suyu fazla sizde nasil geciyor lutfen cevab verirmisiniz🙏🏻💋 ALLAH hepimize yardimci olsun🙏🏻
Slnrhz Leila bnde ikiz gebeyim 15+6 haftalığım şuanlık bi sorun yok kızlarım olacak allahın izniyle inşallah sorunsuz bi şekilde kucağımza alırız
Meeemoom Leila bizde 24+1 iz canım. Bir kızım bir oğlum olacak inşallah.🙏 ilk aylar çok zor geçti kanama ve düşük riskim vardı şu an çok şükür iyi gidiyor. 22 haftalıkken muayenemiz vardı en son biri 460 , biri 480 gramdı. Sularının iyi olduğu söylendi. Rahim ağzı vs hiç bakmadı doktorum. İnş bi sıkıntı olmadan ilerleriz
Leila Slnrhz dogru soyluyorsunuz fakat tansiyon filan cok korkutuyo beni benimde biri erkek birini bilmiyoruz hala sag salim alalim kucagimiza inŞALLAH ilk hamileliyinmi canim?😍
Slnrhz Leila evet cnm 6 yıl sonra gelen mucizelerim sen beslenmene dikkat et tuzlu yağlı yeme allahın izniyle hiçbişey olmayacak
Cancan88 Ben de 29. Haftadayim her hafta birsey icin endiselenip duruyorum simdiki gundem ya erken dogarlarsa🥴Agirlastim,cok yoruluyorum calisiyorum bi yandan da.Rabbim bizlere en guzel zamanda dogumlari nasip etsin cok heyecanliyim🥰
xwoman Cancan88 bende 29 haftadayım çalışıyorum . ne zamana kadar çalışacaksınız ? ben 32 de falan ayrılırım diye düşünüyorum .
Leila Meeemoom inwALLAH canim benim bende 22 haftalikken birinin 584 birinin 524 idi kilolari suyum fazla oldugu icin biraz kilolular
Leila Meeemoom benim suyu fazla oldugu icin biraz kilolular 22 haftalikken 584 biri 524 qr şimdi bilmiyorum
Bsrakck Merhaba kızlar 26+5 olduk ikizlerimle Allah hepimize sağlıcakla evlatlarımızı kucagimiza almayı nasip etsin 😍🤗
Tgcmrt Leila a.s canım bizde 16+5 deyiz iki kız inşallah ☺️ Benimde saatim saatimi tutmuyo inan bi diyorum çok kötüyüm bi saat sonra bi enerji geliyo süpürge takıyorum toparlıyorum 😄 malesef bulantılarımda geçmedi hala 😨
Burcuaec Leila 17 haftalığız 19+3 te detaylı ultrason var. 24 haftaya kadar çok riskli 32 ye ulaşmamız şart mümkünse 38 de doğum en iyisi dedi. 3 hedefim var yani 😁 2 erkek gibi ama biri kordon olabilir dedi. Sanırım birçok soruma detaylıda yanıt bulacağım 🤰🏻 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı 🙏🍀
Bet0142 Leila aleyküm selam canım .. geçmişler olsun öncelikle tansıyonun kaça kadar yükseliyor ?? Bende ikiz annesi olacagım inşallah 30+3 haftalıgız bı kızım bı oğlum olucak benımde bı ara tansıyonum yukseldı tuzu kestım felan ama benımkı panıkten kaynaklıymıs 🙄🙄 doktorum ılac yazdı 15 üstü cıkarsa benı bılgılendırerek iç demişti .. bı tane içtim bu zamana kadar .. bebeklerımın kılosu 29 . Haftada gittiğimde 1650 oğlan 1450 de kızdı 🤗🤗 haftaya cuma gittiğimde doğum tarıhı verecek oluyor cünkü rahım kısalıgım var ve suan cok sınırda ne olur bılemıyorum 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Leila Bet0142 benim 14, 10 oluyor tansiyonum doktor 15i gecmesin dedi cok tehlikeleli olur ilac kullaniyorum dopegit
brldmr Bet0142 kiloları bana cok iyi gibi geldi haftasına göre masallah Bir iki hafta daha dayanırsanız 2 yi gecerler 🙏🏻🙏🏻
Julican Merhaba kızlar, bizde 13+2 yiz. Bebişlerim tek yumurta ikizi. Erkeğe benziyor dedi doktor ama henüz net değil 😊
Tgcmrt Sldysf Julican tek yumurta ikizi olduğu ne zaman netleşti benim ilk tek yumurta sonra arada zar oluştu çift yumurta dediler 🤷♀️
brldmr Leila hedef 37+ haftalar İnşallah hepimiz goruruz o gunleri. tansiyonunuz yuksek galiba, gebelik zehirlenmesi takibi yapıyor doktorunuz değil mi ? bir anda yukselebiliyormus son haftalarda ozellikle, tansiyon yuksekliginin belirtisi de yok