Haviiisss Simirna vuruldum geldim canimda . Dunki hemsire 1doz yapms . Bugun gittim 2doz vurlmasi lazim dunki yanlis vurmus dedi etkisi olurmu dedim olur tabi ki ama 2doz vurulsa daha iyi olurdu tabi dedi . Bide progsten 5tane igne 1kutu fitil yazms onlarada baslayacam
PrensesimDoga Glsnarstrn idrarda protein vardı tansiyon çıkmaya başladı . Eğer 14-9 olursa tansiyon alması gerekirmiş bebeği. Gebelik zehirlenmesi oluyormuş bu. Bu sebepten başladı akciğer iğnesine ama 12 saatte bir falan değilde bi doz bgn oldu bi doz ctsi olcak
Glsnarstrn PrensesimDoga çok geçmiş olsun inşallah hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde gelir bebeğiniz.ben sorduğum halde yapmadılar bana iğne nedense
PrensesimDoga Glsnarstrn başka bir dr a daha mı sorsanız epey önemliymiş. Amin cümlemizin bebeği sağlıkla gelir inşallah 🙏🏻🙏🏻
Glsnarstrn PrensesimDoga öyle yapacağım artk yarın bir dr Çarşamba başka bir dr a gideceğim garanti olsun diye bakalm
Nilokalkan Nzk merhaba, bende gebelik başından beti kanamayla uğraşıyorum. 16. Haftadayım ve kasılmalarımdan ve rahim kısalığımdan dolayı erken doğum riskim var. Cok erken olduğunu düşünüyorum. Doktor evde istirahat verdi siz hangi ilaçları kullanıyorsunuz.
Nilokalkan Haviiisss doktor banada endol magnezyum decacit progestan ilaç haftada birde progestan iğne verdi canım daha cok küçük bebek gelişimi iyiymiş ama hep kasılmalarım oluyor erken doğum riskim var inşallah sorunsuz bir şekilde atlatırım bu durumu :( bebeğe zararıda yoktur inşallah ilacın
Haviiisss Nilokalkan insAllah saglikli sekilde aliriz kucagmza bebeklerimizi canim . Bende çok kullaniyorum ama zararli olsa vermezler bence y
Nilokalkan Haviiisss inşallah sağlıkla gelirler canım rabbim tüm şifa bekleyen kullarına şifa versin inşallah
Yaso6653 Nzk 27 hafta dan beri bende de aynı risk devam ediyor canım 30 haftaya öyle böyle geldik 34 e gelirsem korkmucam artık