Bitanesiii o hastaneyi başlarına yıkardım, nasıl sakin kaldınız bir de bu işin içinde olduğunuz halde. Geçenlerde yurt dışındaydı sanırım , emziği çocuğun ağzına bantlamışlardı bir de videosunu çekmişlerdi, derhal işlem başlatıldı. Görseli alıp şikayet etmeniz yeterliydi, kimin haddine benim çocuğumun ağzına emzik bantlamak😡😡😡