Bitanesiii Gerekenden farklı bir prosedür uygulamışlarsa şikayet edin cimere. Bu ara çok duymaya başladık ihtiyacı olmadığı halde küveze yatıranları falan.. Ya bizden, bizden olmazsa devletten alıyorlar çünkü paralarını. Allah böyle insanlardan korusun çocuklarımızı. Umarım bundan sonra hiç acı çekmez minik🙏🏻