Cansutgy91 seni çok iyi anlayabiliyorum.. için rahat edecekse git aklına takılıp kendini yiyeceğine git ve herşeyi sor. Bu arada evet fitil olarak kullan Progestanı yan etkisini yaşamıyorsun. Bir de olumsuz şeyler gibi görünse de yaşadıkların pozitif düşün hep herşey güzel olacak bugünler de geçecek bunu da atlatacaksın en azından elinden geleni yapıyorsun buna rağmen olmuyorsa da vardır bir hayır gibisinden🤷🏻♀️Bende işe yaramıştı rahatlamıştım umarım güzel bir şekilde atlatırsın sen de bu aşamaları