Cansutgy91 başından beri sıkıntılı hamilelik geçirdim. Senin gibi pembe ve kahverengi kanamalar gördüm kaldı ki ben hamilelik öncesinden Progestan kullanmaya başladım 31+3 üz hala kullanıyorum hiç kesmedi Dr. um çok şükür en son 3. Ayda bitti kanamalar şu ana kadar bir sorun yok umarım da olmaz. Ayrıca haftada 1 proluton iğne verdi Dr. düşük olmaması için. Sana da vermesi lazımdı bence. Bunlar sayesinde bu haftaya gelebildim belki de. İğneyi de hala yaptırıyorum. Piyasada bulunmuyor belki o yüzden söylememiş de olabilir Dr. un ama bence söylediklerimi kulak arkası yapma arkadaşım Dr. una sor bunları. Sonradan pişman olma umarım herşey yolunda gider hepimiz için😇🙏🏻