benoanne bende 5. Ayımda 10 kilo almış durumdaydım sonra şekerim olduğunu öğrendik diyete başlayınca benim kilo almam durdu bebeğim kilo almaya başladı. İlk kadın doğum doktorum yüksek çıktığında içmem için diaformin diye bi ilaç vermişti sonra endokronolojiye gittim oda insülinin daha sağlıklı olduğunu ilaç değil hormon olduğunu ve bebeğin plasentasından geçmediği için bebeğe hiç bi etkisi olmadığını söyledi. Ama ilaçlar öyle değilmiş ve şuan gebelerde kullanılması yeni yeni başlanmış yenidoğanlarda bi sıkıntı gözlenmemiş ama ileriki yaşlarında bebeğe ne gibi zararı olur ilacın henüz gözlenmemiş