SeymaTevfik çift isim bence koyma canm tanıdığım insanlar öyle okulda başka evde başka diyorlar çocuğa tek seferde diyen yok ben sevmiyorum bu yüzden iki isim bide dediğin gibi olabiliyor senin yerinde olsam koyardım ben koydum kayınbabamın ismini öldü ve İnan isminden dolayı ekstra seviliyor hem sende ekstra sevilir ve göze girersin samimi konuşuyorum bir daha sen koy 😀