SeymaTevfik Merhaba annişler ben bebeğimin cinsiyetini öğrendiğimde gayet mutluydum bi 15 dakika sonrasına kadar, eşimin ailesi bebeğin erkek olduğu duyduğu anda kayın babamın adını koymam gerektiğini söylediler ben de bir şey diyemedim kayın babamın adı mehmet ve bence mehmetler çok huysuz oluyor hiç içinden gelmiyor. Neyse bunlar kendi kendilerine çocuğa isim koydular konuşurken mehmet napiyo bilmem ne diyolar çok moralim bozuluyor gerçekten benim ilk çocuğum isim konusunda hiç saygı duyulmadı bana. Eşimde yavuz koymak istediğini söyledi kayin babam küstü falan ben de arada kötülük olmasın diye mehmet yavuz olsun küsmeyin dedim şuan çocuk cağızımın adı mehmet yavuz ilan edildi, ay neyse çok uzattım kısacası ben kayın babamın adını değil sadece yavuz u söylemeyi düşünüyorum sizce çift karakterli olur mu çocuk olumsuz etkilenir mi? Teşekkürler 🐣
AnlatmayaGerekYok SeymaTevfik benim kızım olacak inşallah ve kız olursa koyacağım ismi bekarken kararlaştırmıştım kızım olursa bunu koyacağım diye. Eşimle konuştuk ne yapalım ne koyalım isim diye onun aklına bir şey gelmedi sonra rahmetli babaannesinin adını koymak istedi. Babaanneyi bende çok severdim ve ben hamile kalmadan 1 ay önce vefat etmişti eşimin üzerinde emeği çok. O zaman 2 isim olsun dedik. He öyle eski isimlerden olsaydı koyarmıydım bilmiyorum ama itiraz ederdim. Hiç çift karakterli olacak diye düşünmedim eşim ve kardeşlerimde 2 isimli ama herkes tek ismi kullanıyor. Şuan çoğunluk benim istediğim ismi kullanıyor bir eşim 2 isimle seviyor. Mehmet yavuz bence kötü değil sizde yavuz diye sevin bebeğinizi. Kapı süsü vs yaptırdığında yavuz diye yazdır bir şey derlerde iki isim pahalı yapıyorlar kalabalık duruyor de ama yaptırmadan önce danışma yap getirt. Eşin de zaten yavuz diyecek hiçbir problem yok bence
AAyssee SeymaTevfik Canim bu takıntı da oluyolar insan ckk snrleniyor gerçekten olsun mehmet yavuz cok güzel coft karakterlo olmaz korkma kardesim de de ayni olay olmustu mehmet hamza koyduk biz kendi koydugumuzu dedik sende öyle yap sorardalar neden demiyosun babamin yaninda onun ismini solemiyorum ayip olmasn dye dersin😊
Ftmemne SeymaTevfik benim kızımın adı, kayınvalidemin, oğlumun adı, kayınpederimin, hiç sıkıntı yapmadım açıkcası. Ha benim eşimin arzusuydu anne baba ismini koymak. Sağlıklı olsunlar da isim hiç önemli değil bence.
svgi SeymaTevfik çift isim bence koyma canm tanıdığım insanlar öyle okulda başka evde başka diyorlar çocuğa tek seferde diyen yok ben sevmiyorum bu yüzden iki isim bide dediğin gibi olabiliyor senin yerinde olsam koyardım ben koydum kayınbabamın ismini öldü ve İnan isminden dolayı ekstra seviliyor hem sende ekstra sevilir ve göze girersin samimi konuşuyorum bir daha sen koy 😀
Ipek34 Zaten eşiniz de sizin gibi düşünüyor. Nüfusa yazıldıktan sonra ısrarla yavuz diye seslenin eşiniz de öyle desin aile de alışır canınızı sıkmayın bu güzel gunlerde
Tugbax68 Ay sorma bendede aynı dert var kayinbabamin adi bekir bende azadi ekledim azadi kullanacağım ama eşim tarafı küçük bekir demeye başladı uyuz oluyorum
SeymaTevfik Tugbax68 ya bekir nedir şu isimlerin ağırlığına bakar mısın el kadar bebişe çok ağır ya bilmiyorum hiç içimden gelmiyorrrr
BirVeraAnnesi35 Benim anlamadığımm bu kayınbabalar kayınvalideler kendi isimlerini diretiyorlarda bizim de anne babamız olduğunu onlarında isimlerinin konabileceğini nasıl düşünmüyorlar bu karışmak niye hiç anlamış değilim iyiki böyle bir ailem yok yoksa sıkıntı olabilirdi 😊
SeymaTevfik BirVeraAnnesi35 bende ona kızıyorum işte ben o kadar acı çekiyorum bu çocuğu büyütmek için neden bana saygı duyulmuyor :(
cansuuhakann Bir çocuk gelişimci ve öğretmen olarak söylüyorum canım. Dikkate alıp almamak sana kalmış bir şey. Çocuğun özgün olsun. İster dedesi ister babası olsun kimsenin ismini taşımasın. Kendine özgü bir birey o. Çift isim karakter karmaşası yaratır çocukluk çağında. Siz iki isim koyarsanız bile ısrarla herkes yavuz diye seslensin. Bu konuda tavrını koy bence.
SeymaTevfik Ftmemne doğru söylüyorsun ama hiç içimden gelmiyor o bebeğin tüm zorlukları ben cekiyorum bana saygı duyulmaması beni çok üzdü
cansuuhakann SeymaTevfik naçizane tavsiyemdi. Vatana millete hayırlı bir evlat olur inşallah. Sağlıcakla kalın 🧚🏻♂️
BirVeraAnnesi35 SeymaTevfik ben sizin yerinizde olsam konuşur kendi annem babam buna alınır kimseyi üzmek istemiyorum oyuzden kendi karar verdiğim ismi koyacağım derdim ne kadar uzatabilirler ki kan davası olacak değil ya