Hafsamm hayır canım şöyle bana dediki reglin geçerse tarlusal kullanırsın gene olamassan dedi bende böyle regli olcakmış gibi hissediyodum 3-4 gündür olmama yakınnn akıntım başlamıştı heh oldum diyodum gidip bakıyodm heh oldm diyodm gidip bakıyoduk yok ocak ayında geciktim demiştim ya ozaman 2 tane gebelin testi almıştım duruyodu işe giderken tarlusalı çantama attım test aklıma geldi birden yaptım ihtimal vermiyodum anında 2 çizgi . Olucağım gün yaptım ve öğrendim