Elifss tabi ki yaptım adetim 5-10-15 gün geçti 3 defa kan tahlili yaptırdım negatif 👎
15 gün geçtikten sora kahve rengi lekem gelmeye başladı doktora gittim 20 gün geçmişti o zmn gittiğim de kan tahlili idrar tahlili ve kahve lekem den ötürü iltihap falan var mj die tahlil yapıldı ama temiz çıktı testler de negatif 0.1 çıktı. 20 gün geçtikten sora da daha tahlil galan yaptırmadım evde de yapmadım. Yok die adet sömrücü kullandım Cuma günü bitti kaç gündür ağrım oluyo adet oldum olcam diyorum ama hala gelen giden Yok kimi diyor 2 ay geçti öğrendim ama ben pek umutlu değilim😔