Dilara38
2 normal Doğumdan sonra 3. Sezaryen oldum
Bihter hamım perinatoloji uzmanı olduğu için en ufak ayrıntıda riske atmamak adına endişeleniyor haliyle bizde de aynı etki oluşuyor
Normal doğabilecekken sezaryen oldum maalesef
Şimdi tekrar hamileyim kızım 8 aylık ben 4 aylık olduk
Sezaryen olmak istemediğim için gitmedim tekrar
Çünkü seni asla normal doğurtmam dedi