AAytach merhaba güzel anneler ve adayları❤️ bu gün doktora gittim, ve hamileliğim boyunca kilomu hiç takip etmedim. bu gün tartiya çiktim ve doktorum 70kilo olduğumu söyledi. ben biraz afalladim, nedenmi? - çünkü hamileliyim başladiğinda 66kiloydum. Yani hamilelik sürecinde hep yedim. ve şimdi 34+4 haftaliğim. yani hamilelik boyunca 4 kilo almam normalmi? çocuk - 2.200 kilo amniyon siviyi falan düşünürsek ben hiç kilo almadimmi yani 🙄🙄😁 (sus, birazda seviniyorum bu duruma, artık kilom yok diye)
Merver AAytach hayattaki olabilecek en güzel sey başına gelmiş irdeleme göbek at valla bi 30 kg alsaydın benm gibi görürdüm verene kadar canım cıktı ikinci gebeliğim bundada 20 kg ile kapanıs yapacak gibiyim 😂😂😂😂 hayalim en fazla 10 kg alarak doğumdu ama hayalde kaldı 😂😂😀😀
E23ww AAytach ne guzel canim bende oyleydim hic kilo almadim nerdeyse dogumdan ciktigimda eski kiloma donmustum bile bu hamilleligimde oyle olacak gibi🤣
Ayseosman AAytach ya Can'ım ben hamıle olmadan önce 82 kıloydum bu seferde 74 e kadar düstüm suanda bugun hastanede 77 kılo olduğumu ögrendın 3. Gebeligim ve sezeryanle olcak 37+1 kıloyum benişimde 3100 gr cıktı
AAytach Merver yaa canim Allah yardimcin olsun🏃🏻♀️, benimde ideal çeki düşüncem maksimum 10 kilo olmasiydi, ama bu gün bunu duyduğumda birazda sevindim ne yalan söyliyim🤰🤷🏻♀️😁
Merver AAytach bencede sevin bebek kilo alacaksa her türlü zaten alıyor fazla yemek yemek ona fazla kilo aldırmıyır ben özel bişi yapmıyorm normal yicemi yiyorm ama bebekler bana çekmiş iri bebek doğuyor ilk kızım iri bebek doğdu bunada doktor iri diyor geneyitik yaısal
AAytach Kelebegimmm ilk aylarimda bulantilarim çox olduğundan düşünüremki o vaxtlar çeki almadim, 2ci trimestrde biraz xestelendim falan o engel oldu çekimin artmağina , deye-deye artiq 9cu ayi gördüm mende🤷🏻♀️🤷🏻♀️😁
Tarana AAytach Yeqin evel bulantılara gore arıglamısoz sonra kokelmısız.Men her kontrolumda baxıram,hekım baxır daha dogrusu.6cı ayımdayam 3,5kg artıb çekim.Bir aya ama evel almamısdım heç
Elifee AAytach canım başlarda zayıflamıssındır bende öyle oldu en azından başlarda 3 kilo verdiğim için pek kilo almadım
AAytach Elifee evet canim bende onu düşündüm, ilk 3 ayda bulantilarim çok olduğundan kilo kaybi yaşamiş ola bilirim o zamanlar🤔
Mervisnese AAytach valla bende 80 kiloyla hamile kaldim 33haftalık hamileyim sadece 1 kilo almisim nasil boyle anlamadım ki normalde ben hamile olmadan önce oturduğum yerde su içse yarayan biriydim 🤗🤣ama simdi tam tersi oldu sevinmiyo degilim tabiiyi oldu bebegimde cok şükür saglikli daha ne olsun 💖