SenaSolmaz B Kbrazcan Bende ekim annesi olucam inşallah 6+3üz haftaya bebeğimizi görmeye ve kalp atışlarını dinlemeye gideceğiz sizler bu heyacanı yaşadınız mı 😊
Mucizemveben Kbrazcan Nasip olursa bende ekimdeyim inşallah 🤗😍 mide bulantım yok ama 6 haftada başlıyor diyorlar gerçi kişiden kişiye değişen şeyler bunlar 🤗
Kbrazcan Gsdebal bende aşırı baş ağrısı var gribim zaten bu soğuk algınlığa sayesinde hamile olduğumu öğrendim henüz bende bulantı falan yok
Minnaksercecik Ben hesaplamalara göre 4 ekim de Doğum yapacağım canım allah sağ Salim sağlıklı hayırlı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 😍😍
Kbrazcan Minnaksercecik amin canım bende 11 ekim olarak gözüküyor bakalım hayırla sağlıkla inşallah ☺💓
Kbrazcan SenaSolmaz bende daha yaşamadım şuan 4+6 yım cuma günü doktora gidicem tekrar ☺ İnşallah kese görünür bakalım 💓💓
Kubraislekyay Kbrazcan hamile olduğunuzu nasıl öğrendiğiniz birleşme gerçekleştikten kaç gün sonra öğrendiniz
Minnaksercecik Kese gözükür ama kalp atılı biraz imkansız cnm ben 6 haftalığım cuma günü gidicem bakalım hayırlısı hakkımızda 👍👍