dml33 gokturkhicret55 oyle cnm iyi doktor hemsire hepsi onemli 😊benimde 29 gun vardi doguma bugun kontrole gittim hareketi az olunca doktor nst serum hava falan taktirdi hala az olunca hareketi alalim nolur.nolmaz dedi 😊uyusuk benim kiz dogdu yine uyusuk 😄😄
dml33 gokturkhicret55 allahim tum hamilelere yardim etsn saglikla herkes kucagina alsn cnm sende saglikla alirsn ins kucagina 😊
Bsp gokturkhicret55 kanuni genelde spinal yapmıyomuş canım hala oraya devam ediosan pazartrsi sordum perinotoloji servisine odalar 2kisilikmis ve genel anesteziyle yapiolarmış sezeryanı
gokturkhicret55 Bsp canım benım devam ediyorum tabı dogumum kanuni de olacak nevın hanıma gidiyorum benı perinatoloji sevk etti işte yarın gideceğim randevu gunu almaya perinatolojiye genel mı yapıyormus iyi o zaman ya korkuyorum cok zaten 😟
mervegedik gokturkhicret55 valla benim çevremde devlette o şekilde doğum yapanlara göstermişler koymuşlar koynuna kokla op yavrunu diye 😊
mervegedik gokturkhicret55 anestezi uzmanı başınizda bekliyor çünkü her hangi bi durum olduğunda genel anestezi uygulama ihtimali oluyor diye
EnginDenizim gokturkhicret55 balıkesir devlet hastanesinde yaptim dogumumu 11 ay once kendim istedim sezaryan olmasını. epidural sezaryan oldum hic hissetmedim sonrasindada agriyi hic hissetmedim coksukur rahat geçti oğlumu verdiler hemen fotoğraflarımızıda çektiler her hastane aynimidir bilmiyorum ozelden farki yoktu bizimkinin 25+2 haftalık hamileyim yine ayni hstanedede olacak İnşaAllah doğumum
Bsp gokturkhicret55 perinotoloji takiplilerin coğunu riske gore genel yapiyoruz dedi bnde olurda dogumu orda yaparsam diye bilgi aldımda mesela devlette extra para verip oda tutabiliosun tek kisikik ama burda yokmus o 2 kisilik tüm odalar dedi duruma gore 1 yada 2 gece kaliomussun
Zmrtbdk gokturkhicret55 canım dokunulduğunu ve yapılan işlemi hissediyorsun ama ağrı,acı yok.Biraz değişik bir şey evet 😁
Nursemomm gokturkhicret55 normalde genel anestezi uygulanır ama devlete acil bi şekilde giderseniz ve zorunlu sezaryen olursa mideniz boş olmadığı için spinal anestezi uygulanır onun dışında zaten devlette planlı sezaryen pek olmadığı için genel olarak belden uyuşturuluyor
mervegedik gokturkhicret55 neden peki canım bi sebebi var mi benimde ilk gebeligim bilgin varsa bilgilenmek isterim
gokturkhicret55 mervegedik tansiyon ve gebelik şekerim var tansiyonum 13/7 lerde ama bıraz yüksek dedi doktorum riskli gebelık bölümüne yönlendırdi işte canım