Merve43 benim 12 ydi değerim düşüktü baya çoğu kişi bir sonraki ay hiç gecikmem olmadı desede , gecikenlerde var . Düzenin oturması iki ayı bulurmus bende en azından adet olsaydım da temizlenseydim en azindan önümü görürdüm ovulasyon takibine baslardim .