Unicorn12 inşallah canım bu ay hamile kalırsın . Ben düşükten sonra çok ağır hasta oldum zaten griptim düşükten önce sonra daha da agirlastim yumurtlama dönemine denk geldi hiç birliktelik olmadı yani zaten bu ay beklemiyorum ama gecikmesi moralimi bozuyor normalde günü hiç şaşmaz böyle olunca stres yaptım yarın doktora gideceğim en azindan adet sokturucu falan verir