Elwing6 evet ben Ali İpek e gittim. Ben Sağlık Bakanlığındayım nerdeyse çevremdeki herkes ona gitmişti ve memnundu. Doktorun 3 ü de olur dediyse bence üçü de iyi hocalardır zaten. Bana da üç isim vermişti de şimdi 3.yü hatırlayamadım🙈
Bence tek tek ara bilgi almak istiyorum dersin. Fiyat bilgisi de veriyolar. Bir de ne kadar süre önceden randevu almanız gerektiğini söylüyolar.
Ben Ali hocaya gitmiştim çok da memnun kaldım. Adım adım her şeyi anlatıyor. En sonunda da sormak istediğin bir şey olup olmadığını soruyor. Mesela benim sol bölgemde şiddetli ağrılarım oluyordu bir anormallik var mı demiştim. Sol bölgedeki damarda kan akışının normal olduğunu rahim ağzı ölçümümü yaptığını hiç bir sorun gözükmediğini söylemişti ama içim rahat etsin diye sol bölgemi tekrar kontrol etmişti. Bebeğe bakarken de gördüğü her şeyi tek tek bize de göstermişti şurası küçük dili falan diye. Biz de büyülenmiş şekilde dinlemiştik valla...
Bahsettiğimiz doktorlar Ankara nın en iyileri ve tecrübelileri. Hepsi aynıdır diye düşünüyorum☺️