Busraatpl aslında benim karnım aşağı inmiş annem öyle dedi ama bilmiyorum. Bebek kanalda duruyor ama ne sancı var ne su ne nişan.yalancı kasılmalarım bile yeni başladı. 37de baktı doktor çatım müsait ama açıklık Yok. 38de bakmadı. Cuma tekrar gideceğim bakacak mı bilmiyorum 🤷♀️