Gulsahseyreek Ama hala gelenn giden yokk bi doğuramadım herkes hala doğurmadınmı deyip duruyo yerini sevdimi nabtı bu kız yahu 🤣👼🏻👼🏻🤷♀️
ikramuratyanik Gulsahseyreek Nisan bebekleri gelmemekte israrci 😅 Benimde son 10 günüm ama hic bir belirti yok cikmiycam der gibi kimil kimil icerde 😍
Zehra5507 Gulsahseyreek ikramuratyanik rzgrm2134 benimde son 8 hiç sancı yok kızımda 40+5 de suni sancıyla doğmuştu yani geç olmasını istemiyorum geçmiyor hiç günler suni sancı da istemiyorum ama sonum yine aynı gözüküyor🤦♀️
Berraaa18 Gulsahseyreek Benimde 10 gün ve tüm nisan annişleri aynı dertten şikayetçi bu nisan bebeleri niye bu kadar naz yaptı anlamıyorum😄 hergün konuşuyorum oğlum artık gel diye anca tekme atıyo sancı,nişan hiçbişey yok valla🙈💙
ebru23 Gulsahseyreek galiba çok sevdiler benimde son 10 hiç belirti yok ne Nisan ne açılma şuan lik bugün baya yürüdüm ins işe yarar
rzgrm2134 ikramuratyanik bizm 40 haftamz bitti ama gelen giden yok belirti yok kafayı yicem yaa çok sabrszlanıyom bnde
Gulsahseyreek Zehra5507 bizim ilk bide nasıl bi ağrı olcak onu da blmyrz artk gelsinde düşünmekten kurtulayım dye bakyorum 🤷♀️🤣
Nildua Aynı şeyi bende yaşıyorum 10 günüm kaldı ama doğum korkum çok fazla ne yapmam gerek bilmiyorum acaba korktuğum için mi gelmiyor
Berraaa18 Nildua Korkuyla hiç ilgisi yok canım, benim korkum yok artık gelsin diye bekler oldum ama yine tık yok heralde bizim böyle heycanla beklememiz hoşlarına gidiyo😂